HeART & Society Van 2008 tot 2012 heb ik voor Cultuur-Ondernemen het magazine HeART & Society uitgegeven. Het magazine is inspiratie voor cultureel ondernemerschap en laat zien dat kunst midden in de samenleving staat. Creatieven, kunstenaars en culturele organisaties zijn de primaire doelgroepen. Pck was verantwoordelijk voor de complete productie: van redactioneel concept tot en met de distributie van het magazine.
Opvallende magazines waarbij ik was betrokken:
Matching Cultuur & Economie gelanceerd en verschenen in de periode van het Nationale Cultuurbal (2005-2008), met als doel de samenwerking tussen cultuur en bedrijfsleven te versterken. Doelgroep: professionals in de culturele sector en het management van bedrijfsleven (met interesse in kunst en cultuur). Elke editie van Matching Cultuur & Economie had een gasthoofdredacteur, waaronder Alexander Rinnooy Kan, Martijn Sanders, Dany Jacobs, en Alexander Ribbink.
Sponsor Tribune (voorheen Sponsor Magazine) business-2-business magazine voor sponsorprofessionals. Deze niche titel heb ik samen met mijn team van een verliesgevende ‘stand alone’ uitgebouwd tot een winstgevend merk bestaande uit magazine (zes keer per jaar), wekelijkse nieuwsbrief, netwerkervents, jaarcongres, verschillende boeken en vakprijzen (Lenthe Publishers 2000-2008).
Wat langer geleden: De Psychiater, De Neuroloog Tijdschriften van de verenigingen van medisch specialisten, psychiaters en neurologen (Benecke Consultants, 1995 -1999). Een hoogwaardige kwalitatieve redactie, gecombineerd met een efficiënte (en kosteneffectieve) redactionele organisatie en productie, zijn mijn wapenfeiten voor deze titels.